Alsidig sekretær/kontorassistent søges - 30 timer pr. uge

 

Arbejdet består i at holde kontoret kørende. Der er både praktiske opgaver og administrative opgaver. Langt de største er dog administrative. Opgaverne omfatter i hovedsagen følgende:


  • Administration og håndtering af al post m.v. til firmaet
  • Administration og håndtering af retssagsportalen
  • Kalenderstyring for alle advokater og advokatfuldmægtige
  • Telefonpasning
  • Korrespondance med klienter, modparter, retter, forsikringsselskaber m.fl.
  • Bogføring, fakturering og betaling af regninger
  • Indkøb af kontorartikler og andre fornødenheder, bl.a. frokost
  • Arrangering af frokost
  • Diverse praktiske opgaver, bl.a. rengøring og drift af kaffemaskine og håndtering af opvaskemaskine

Erfaring med ovenstående er ikke et krav, men en fordel. Vi kan hurtigt sætte dig ind i arbejdsopgaverne. Det vigtigste er, at ”kemien” er i orden.

Om firmaet

Advokatfirmaet BOIBYEN.DK ApS er et lille advokatfirma med speciale i fast ejendom. Vi er beliggende på det centrale Østerbro.

Vi fører primært boligretssager og fogedsager inden for lejeretten samt retssager om mangler og sager om eksklusion i andelsboligforeninger. Herudover rådgiver vi om køb og salg af fast ejendom, opdeling i ideelle anparter og foretager andre tinglysningsopgaver.

Find andre annoncer? Fandt du ikke det rigtige job? Søg igen.