Alsidig sekretær/kontorassistent søges - 30 timer pr. uge
Arbejdet består i at holde kontoret kørende. Der er både praktiske opgaver og administrative opgaver. Langt de største er dog administrative. Opgaverne omfatter i hovedsagen følgende:
- Administration og håndtering af al post m.v. til firmaet
- Administration og håndtering af retssagsportalen
- Kalenderstyring for alle advokater og advokatfuldmægtige
- Telefonpasning
- Korrespondance med klienter, modparter, retter, forsikringsselskaber m.fl.
- Bogføring, fakturering og betaling af regninger
- Indkøb af kontorartikler og andre fornødenheder, bl.a. frokost
- Arrangering af frokost
- Diverse praktiske opgaver, bl.a. rengøring og drift af kaffemaskine og håndtering af opvaskemaskine
Erfaring med ovenstående er ikke et krav, men en fordel. Vi kan hurtigt sætte dig ind i arbejdsopgaverne. Det vigtigste er, at ”kemien” er i orden.
Om firmaet
Advokatfirmaet BOIBYEN.DK ApS er et lille advokatfirma med speciale i fast ejendom. Vi er beliggende på det centrale Østerbro.
Vi fører primært boligretssager og fogedsager inden for lejeretten samt retssager om mangler og sager om eksklusion i andelsboligforeninger. Herudover rådgiver vi om køb og salg af fast ejendom, opdeling i ideelle anparter og foretager andre tinglysningsopgaver.
Find andre annoncer? Fandt du ikke det rigtige job? Søg igen.