Bobehandlere til konkurs - Aarhus

 

Har du erfaring med bobehandling, eller kunne du tænke dig at blive lært op i området? Så er det må-ske dig, vi mangler på holdet.


Du bliver en del af et velfungerende bobehandlerteam på et stort advokatkontor centralt beliggende i Aarhus, hvor værdier som ordentlighed og selvstændighed sammen med høj faglighed vægtes højt.


Du bliver en del af et enestående team
Som en del af bobehandlerteamet i faggruppen Finansiering og Insolvens vil du være med til at varetage konkursbehandlingen af alle typer af insolvente virksomheder og fysiske personer. Dette sker i et uformelt miljø, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med dygtige bobehandlere, og hvor man hjælper hinanden, når det spidser til.


For at støtte op om den faglige udvikling er der, udover mulighed for deltagelse i relevant efteruddannelse, også mulighed for at deltage i vores løbende interne kurser i insolvens, som forestås af vores egne dygtige insolvensadvokater.


Arbejdsopgaverne omfatter bl.a. håndtering af aktiver, herunder i tæt samarbejde med sagens jurister, styring af elektronisk gældbog, udarbejdelse af udkast til mails, breve og redegørelser, udarbejdelse af udkast til boregnskaber og mange andre spændende opgaver forbundet med selvstændig konkursbehandling.


Du kommer med engagement og lyst til at lære
Vi ser meget gerne, at du har et par års erfaring som advokatsekretær eller erfaring f.eks. fra en bank eller retskreds. Vi forestiller os, at vores kommende kollega har flair og interesse for det administrative. 


Vi lægger vægt på, at du 


  • er engageret og gerne vil udvikle dig og bidrager til det gode samarbejde i teamet.
  • er grundig, detaljeorienteret og har overblik - også når der er travlt. 
  • finder arbejdsglæde ved at arbejde struktureret, overholde deadlines og følge opgaverne helt til dørs.
  • har en god talforståelse og kan lide at arbejde med tal og regnskaber. 
  • har gode it-færdigheder og bevæger dig let rundt i Officepakken, herunder særligt Word og Excel. Kendskab til Navokat vil være en fordel, men er ikke et krav. 
  • har gode formuleringsevner samt skriver og taler et flydende og fejlfrit dansk. 

Vil du vide mere? 
Stillingen er 37 timer om ugen ekskl. frokost. Dog skal der tages forbehold for, at vi til tider skal gøre dét ekstra for at nå vores opgaver og fælles mål. Du bliver en del af en arbejdsplads, der altid er i udvikling, og som er præget af en professionel og ordentlig tilgang til opgaver, kollegaer og samarbejdspartnere. I en travl hverdag har vi fokus på de gode løsninger, og så har vi det også sjovt sammen.


Vi er en professionel arbejdsplads, der lægger vægt på at være ordentlige, løsningsorienterede og altid i udvikling. Vi har en uformel omgangstone og et stort fokus på medarbejdertrivsel og -udvikling. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god pensionsordning, aktive personaleforeninger og attraktive personalegoder. Og der er rig mulighed for at lære dine kolleger at kende på tværs af hele firmaet ved de mange sociale arrangementer. 


Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte advokatsekretær, bobehandler Jeanette Voss Olsen på JEOL@poulschmith.dk eller Senior HR-konsulent Louise Clarke på LOCL@poulschmith.dk.


Send din ansøgning allerede i dag
Er stillingen noget for dig, så upload din ansøgning, cv og referencer snarest muligt. Vi gør opmærk-som på, at vi kun modtager ansøgninger elektronisk. Vi afholder løbende samtaler og lukker stillingsopslaget, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt.

SØG STILLINGEN HER


Vi glæder os til at høre fra dig.

Find andre annoncer? Fandt du ikke det rigtige job? Søg igen.