Advokatsekretær – Advodan Glostrup København

 

Motiveres du af arbejdet med håndtering af privatretssager og straffesager, og er du samtidig struktureret og grundig? Formår du derudover at holde hovedet koldt i en travl hverdag, hvor du i høj grad bruger dine kommunikative kompetencer? Så er det måske dig vi leder efter til vores Privatretsteam.


Hvilken hverdag kan vi give dig?


Til vores kontor i Glostrup søger vi lige nu en advokatsekretær, som skal indgå i vores dygtige team med 4 andre advokatsekretærer, hvor du i samarbejde med 2 af de øvrige sekretærer særligt vil være tilknyttet én af vores advokater. Du vil som udgangspunkt komme til at beskæftige dig med sager inden for familieret og strafferet.


Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte:


  • Brev- og notatskrivning v. diktafon
  • Retssagsbehandling, herunder håndtering af frister, processkrifter og bilag på Minretssag.dk
  • Korrekturlæsning
  • Udarbejdelse af ekstrakter og materialesamlinger
  • Udarbejdelse af salærspecifikationer i forbindelse med fakturering
  • Mødebooking med klienter
  • Berammelse af sager i samarbejde med Domstolene
  • Oprettelse og arkivering af sager samt postgennemgang
  • Håndtering af telefonopkald fra klienter, Domstolene, samarbejdspartnere mv.

Herudover består vores Privatretsteam af 7 andre advokater, som ligeledes beskæftiger sig med privatret inden for flere områder.


Hvem leder vi efter? Vi har ambitioner – og du er en vigtig del af dem


Det er en klar fordel, hvis du har erfaring fra advokatbranchen, Domstolene eller evt. fra Politiet.


Vi søger dig, som lægger vægt på kvalitet og grundighed, og som samtidig udviser en serviceminded og positiv tilgang til opgaver og kollegaer. Herudover har du mulighed for at få indflydelse på vores arbejdsrutiner, idet vi har fokus på løbende at udvikle og forbedre os på alle parametre og er modtagelige for nye input.


Vi ser gerne, at du:


  • Har erfaring fra advokatkontor (en klar fordel – ikke et krav)
  • Har interesse for privatret og udvikling på dette område
  • Finder arbejdsglæde ved at arbejde struktureret og følge opgaverne til dørs
  • Har gode formuleringsevner og bevæger dig let rundt i Office-pakken
  • Har gode IT-kundskaber – gerne erfaring med UNIK Advosys (ikke et krav).

Herudover motiveres du af at være en del af et team, hvor vi bidrager og deler på tværs, for at vi lykkes i det fælles samarbejde.


Hvad kan vi tilbyde dig?


Vi er en virksomhed i vækst, og som ny medarbejder hos os bliver du en del af en arbejdsplads med en positiv og uformel stemning samt gode kollegaer, som vil hjælpe og samarbejde. Bonusinformation; vi har mange gode sociale arrangementer.


Dit arbejdssted vil være Glostrup Torv 6-10, 2600 Glostrup, hvor vi byder dig indenfor på vores lyse og venlige kontor. På sigt vil der være mulighed for at arbejde hjemmefra 1-2 dage pr. uge efter nærmere aftale.


Vi er placeret tæt på offentlig transport, men der er desuden gode parkeringsmuligheder.


Lidt om os – Advodan Glostrup København


Vi er en advokatforretning med kontorer i Glostrup og København. Vi arbejder for såvel private som virksomheder og offentlige myndigheder, og vi er opdelt i specialiserede teams, der er fokuserede på at levere kvalitet og service til alle vores kunder.


Vi tæller 35 medarbejdere, herunder 16 advokater og 19 sagsbehandlere. Vi servicerer klienter i hele Storkøbenhavn inden for bl.a. erhvervsrådgivning, boligadministration, fast ejendom, familie-/arveret samt strafferet. Du kan læse meget mere på www.advodan.dk.


Løn- og ansættelsesvilkår


Løn efter kvalifikationer og nærmere aftale. Der vil være mulighed for deltid, dog mindst 30 timer pr. uge, og arbejdstiden vil blive placeret inden for almindelig kontortid efter nærmere aftale.


Ansøgning


Vi holder løbende samtaler, så send os gerne din ansøgning/dit CV snarest, idet vi ønsker at kunne byde vores nye kollega velkommen hurtigst muligt.


Du bedes sende din ansøgning direkte til drifts- og udviklingschef Cecilie Tange på ceta@advodan.dk.  


Evt. spørgsmål til stillingen kan rettes til advokat Rolf Ledertoug på role@advodan.dk eller tlf. 4614 5031.


Vedrørende håndtering af dine persondata kan du læse mere på vores hjemmeside via følgende link:


https://www.advodan.dk/da/advodan-glostrup-kobenhavn/karriere/databeskyttelsespolitik-for-rekruttering


Vi glæder os til at høre fra dig!

Om firmaet

Hvad kan vi tilbyde dig?         
Vi er en virksomhed i vækst, og som ny medarbejder hos os bliver du en del af en arbejdsplads med en positiv og uformel stemning samt gode kollegaer, som vil hjælpe og samarbejde. Bonusinformation; vi har mange gode sociale arrangementer.

Dit arbejdssted vil være Glostrup Torv 6-10, 2600 Glostrup, hvor vi byder dig indenfor på vores lyse og venlige kontor. På sigt vil der være mulighed for at arbejde hjemmefra 1-2 dage pr. uge efter nærmere aftale.

Vi er placeret tæt på offentlig transport, men der er desuden gode parkeringsmuligheder.

Lidt om os – Advodan Glostrup København
Vi er en advokatforretning med kontorer i Glostrup og København. Vi arbejder for såvel private som virksomheder og offentlige myndigheder, og vi er opdelt i specialiserede teams, der er fokuserede på at levere kvalitet og service til alle vores kunder.

Vi tæller 35 medarbejdere, herunder 16 advokater og 19 sagsbehandlere. Vi servicerer klienter i hele Storkøbenhavn inden for bl.a. erhvervsrådgivning, boligadministration, fast ejendom, familie-/arveret samt strafferet. Du kan læse meget mere på www.advodan.dk.

Find andre annoncer? Fandt du ikke det rigtige job? Søg igen.