Økonomimedarbejder på deltid til Bruun & Hjejle

 

Vil du være med til at sikre, at tallene stemmer i en af Danmarks førende advokatvirksomheder? Og kan du formidle tal til ikke-økonomer, så det er let forståeligt for alle? Så er det dig, vi mangler!


Jobbet
Som økonomimedarbejder arbejder du typisk med klassiske bogholderiopgaver, såsom kreditor-, debitor- og finansbogholderi, herunder håndtering af klientmidler, finansafstemninger, rejseafregninger samt forskellige administrative ad hoc-opgaver. Arbejdstiden er ca. 15 timer per uge fordelt på 2 hverdage, alternativt 4 halve dage, med mulighed for merarbejde i ferieperioder.

Du bliver en del af Økonomiafdelingen, som hører tæt sammen med Sagsadministrationen, der begge er placeret under Business Support. Du kommer til at indgå i et tæt sammentømret team, hvor alle er med til at sikre en høj kvalitet i økonomistyringen, -rapporteringen og bogholderiet. Du får også et tæt samarbejde med partnere, jurister, projektmedarbejdere og resten af Business Support.

”Økonomiafdelingen er et rigtig godt sted at arbejde. Du får nogle dygtige og søde kollegaer, som er gode til at hjælpe hinanden i hverdagen, hvilket har skabt et godt samarbejde. Jeg vil anbefale andre at søge denne stilling, fordi man kommer til at arbejde i en meget harmonisk afdeling, hvor der altid er plads til en joke og godt humør. Kvalitetsniveauet i afdelingen er i top, og den fælles holdning er, at det skal være sjovt at gå på arbejde,” fortæller økonomimedarbejder Janne Munk Pedersen

Om dig
Vi forestiller os, at:


  • du har en regnskabsmæssig baggrund, gerne med erfaring fra advokatbranchen
  • du har flair for tal og en god økonomisk forståelse
  • du har erfaring med fakturahåndtering, gerne i Acubiz
  • du er bruger af økonomisystemer, gerne Navision og Office-pakken (særligt Excel)
  • du trives med daglige rutineopgaver, uden at alle dage er ens, og selvstændigt arbejde
  • du er udadvendt, servicemindet og i stand til at kommunikere på tværs af alle niveauer i organisationen.

Vi tilbyder
Du bliver en del af et anerkendt advokatfirma beliggende centralt i København, hvor faglig stolthed er i højsædet, og samarbejde en naturlighed. Vi har en uformel omgangstone og kommer hinanden ved både fagligt og socialt. Alle gør deres bedste for at understøtte forretningen, så vi kan opretholde vores position som et førende advokatfirma. Vi har stor respekt for, at vi hver især er forskellige, og tager derfor hensyn til dine individuelle behov, så der skabes balance mellem arbejde og privatliv. Derudover tilbyder vi favorable medarbejdergoder, såsom en kantineordning i særklasse, massageordning og gode rabataftaler. Vi styrker samtidig det sociale sammenhold og støtter op om en sund livsstil gennem en række sociale aktiviteter og events på tværs af forretningen.

Ansøg hurtigst muligt
Søg stillingen nedenfor, og vedhæft ansøgning, CV og karakterbeviser. Vi vurderer ansøgninger og kalder til samtale løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Rune Gjetting på telefon 31 40 97 25.  Vil du lære os bedre at kende, kan du følge os på LinkedIn og læse mere om os her.

Om firmaet

Om Bruun & Hjejle
Bruun & Hjejle er et advokatpartnerselskab placeret i indre København. I dag er vi knap 250 medarbejdere. Løsningspassion, beslutningskraft og mod gennemsyrer vores måde at drive virksomhed på. Mod handler for os om at turde at vælge fra. Vi mener hverken, at det er troværdigt eller holdbart at være bedst til det hele. Derfor er vores strategiske fokus M&A, Fast ejendom og Proces. En prioritering, der giver os mulighed for at forstå de forretninger og processer, vi beskæftiger os med, i dybden. Derudover arbejder vi i teams for at finde den bedste løsning for vores klienter – dét og meget mere kan du læse om på www.bruunhjejle.dk.

Find andre annoncer? Fandt du ikke det rigtige job? Søg igen.