Økonomimedarbejder til vores bogholderi - ADVODAN Glostrup København

 

Brænder du for regnskab og bogføring, og vil du være til at sikre at vores tal står knivskarpt? Så er det netop dig vi er på udkig efter!


En spændende hverdag med mange forskellige opgaver Du skal være indstillet på en varieret hverdag med mange forskellige økonomiopgaver. Vi hjælper hinanden og giver en hånd med hvor det kræves, og netop derfor har vi brug for en højre hånd til vores Administrations- og Bogholderichef, som du i det daglige vil referere til.


Dine konkrete arbejdsopgaver, 


  • Daglig bogføring
  • Afstemninger
  • Momsafregning
  • Betaling af tinglysningsafgifter via storkundeordning
  • Fakturabetalinger via kreditorsystem og som agentbetalinger mm.
  • Diverse ad hoc-opgaver.

Hvem leder vi efter? Vi har ambitioner – og du er en vigtig del af demVi leder lige nu efter dig, der har sans for struktur og har et detaljeorienteret blik, som kan hjælpe os med at bearbejde forskelligartede datamængder. Derudover formår du at se sammenhænge på tværs af dine arbejdsopgaver og den øvrige forretning.


Du må gerne have erfaring fra tilsvarende stilling, men dette er ikke et krav, hvis du har anden relevant baggrund og uddannelse.


  • Kan arbejde selvstændigt og holde hovedet koldt når det går stærkt
  • Er venlig og imødekommende
  • Kendskab til momsafregning på minimum brugerniveau
  • Gode IT-kundskaber – Gerne erfaring med UNIK Advosys (Ikke et krav)

Hvad kan vi tilbyde dig? Du vil have arbejdsplads i Glostrup, hvor vi byder dig indenfor på vores lyse og venlige kontor. Vi er placeret tæt på offentlig transport, men der er desuden også gode parkeringsmuligheder. På sigt vil der være mulighed for 1-2 hjemmearbejdsdage om ugen, men dette aftales nærmere.


Vi er en virksomhed, der er i vækst og som har fokus på løbende at udvikle og forbedre os på alle parametre. Som ny medarbejder hos os, vil du blive en del af en arbejdsplads med en positiv og uformel stemning, samt gode kollegaer, der vil hjælpe og samarbejde. Bonusinformation, vi har mange gode sociale arrangementer.


Lidt om os – Advodan Glostrup København Vi er en advokatforretning med kontorer i Glostrup og København. Vi arbejder for private, virksomheder og offentlige myndigheder, og er opdelt i specialiserede teams, der er fokuserede på at levere kvalitet og service til alle vores kunder.


Vi tæller 37 medarbejdere, herunder 17 advokater og advokatfuldmægtige. Vi servicerer klienter i hele Storkøbenhavn indenfor bl.a. erhvervsrådgivning, boligadministration, fast ejendom, familie- arveret samt strafferet. Du kan læse meget mere på www.advodan.dk


Løn – og ansættelsesvilkår Løn efter kvalifikationer og nærmere aftale, og dit arbejdssted bliver Glostrup Torv 6-10, 2600 Glostrup.


Der vil være mulighed for deltid, dog mindst 30 timer/uge. Arbejdstiden vil blive placeret inden for almindelig kontortid efter nærmere aftale.


Ansøgning Vi holder løbende samtaler, så send os gerne din ansøgning/CV snarest, da vi ønsker at kunne byde vores nye kollega velkommen hurtigst muligt.


Du bedes sende din ansøgning direkte til Drifts- og udviklingschef Cecilie Tange på ceta@advodan.dk, hvortil du også kan rette dine eventuelle spørgsmål om stillingen.


Vedrørende håndtering af dine persondata kan du læse mere på vores hjemmeside på følgende link:


https://www.advodan.dk/da/advodan-glostrup-kobenhavn/karriere/databeskyttelsespolitik-for-rekruttering


Vi glæder os til at høre fra dig!

Om firmaet

Vi er en advokatforretning med kontorer i Glostrup og København. Vi arbejder for private, virksomheder og offentlige myndigheder, og er opdelt i specialiserede teams, der er fokuserede på at levere kvalitet og service til alle vores kunder.

Vi tæller 37 medarbejdere, herunder 17 advokater og advokatfuldmægtige. Vi servicerer klienter i hele Storkøbenhavn indenfor bl.a. erhvervsrådgivning, boligadministration, fast ejendom, familie- arveret samt strafferet. Du kan læse meget mere på www.advodan.dk

Find andre annoncer? Fandt du ikke det rigtige job? Søg igen.