Advokatsekretær

 

Vi har travlt og søger en dygtig advokatsekretær/juridisk sagsbehandler til tiltrædelse snarest muligt. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå i behandling af sager for kontorets to beneficerede strafferetsadvokater, men du vil derudover også få mulighed for at arbejde med andre sager, såsom bo-behandling, fast ejendom samt erhvervsretlige emner. Kendskab hertil er en fordel, men ikke et krav.  


Det er vigtigt for os,


  • at du selvstændigt kan strukturere din arbejdsdag og sætte ting i system
  • at du er omhyggelig i dit arbejde med sans for detaljen samtidig med, at du kan overskue forløbet i dine sager
  • at du kan håndtere en til tider hektisk hverdag og omstille dig, når omstændighederne kræver det
  • at du er udadvendt og kan kommunikere med mange forskellige mennesker
  • at du evner godt samarbejde med såvel klienter som kolleger 

Vi kan tilbyde dig et travlt, men særdeles godt arbejdsmiljø, hvor vi er orienteret mod en høj faglig kvalitet i løsningen af opgaverne. Vi lægger stor vægt på, at alle skal kunne trives, og at der er en god og uhøjtidelig stemning på arbejdspladsen.


Stillingen er på 30-37 timer om ugen. Løn- og arbejdsvilkår aftales nærmere og vil matche dine kvalifikationer.


Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte advokat Annette Petersen eller advokat Andreas Bruun på tlf. 63 11 44 00. Send din ansøgning med relevante bilag til Ajour Advokater, Vindegade 74, 3., 5000 Odense C, att. advokat Annete Petersen på mail ap@ajouradvokater.dk.


Vi afholder løbende samtaler og opfordrer derfor til at din ansøgning sendes snarest muligt. 

Om firmaet

Ajour Advokater har 15 ansatte og betjener en bred vifte af erhvervsvirksomheder, professionelle udlejere, almene boligorganisationer, fagforeninger og arbejdsgiverorganisationer samt private klienter. Se mere på www.ajouradvokater.dk

Find andre annoncer? Fandt du ikke det rigtige job? Søg igen.