Advokatvirksomhed søger en økonomiassistent

 

Dine arbejdsopgaver


Som økonomiassistent hos os vil du få en alsidig hverdag med alle, inden for advokatbogholderi, forekommende opgaver som f.eks.


  • Afstemninger (banker, tilsvar, m.m.)
  • Bogføring
  • Betalinger i banker
  • Udarbejdelse af diverse opgørelser og rapporter
  • Løn
  • Moms
  • Regnskab
  • Hjælp med vedligehold og lettere implementering af nye programmer
  • Servicering af og en bred kontaktflade til hele huset

Din profil


Du evner at bevare overblikket også i travle perioder, og som person er du engageret, proaktiv og fleksibel, og møder dagen med en positiv indstilling. Du er formentlig kontor- eller regnskabsuddannet og har nogle års erfaring inden for bogholderi, gerne fra en mellemstor virksomhed. Du har gode IT-kundskaber og er en erfaren bruger af Office-pakken, herunder især Excel og Outlook. Vi bruger også Unik Advosys, Bluegarden DataLøn og InfoSuite.


Som person er du detaljeorienteret og omhyggelig, og arbejder struktureret med fokus på kvalitet og deadlines. Du har gå-på-mod, er vedholdende og kan håndtere mange bolde i luften. Du har et positivt sind og er imødekommende og serviceminded. Du er en udpræget holdspiller og er samtidig god til at arbejde selvstændigt med opgaverne. Hvis du har erfaring fra advokatbranchen vil det være et plus, men det er ikke et krav.


Den foretrukne kandidat:


  • Du har drive, er ivrig efter at lære nyt, og er god til at sætte dig ind i nye arbejdsgange
  • Du har erfaring fra en lignende stilling som økonomiassistent, regnskabsmedarbejder, revisorassistent eller tilsvarende
  • Du er kvalitetsbevidst og omhyggelig
  • Du trives med højt tempo og at gøre en forskel for dine kolleger, hvor du dagligt har direkte dialog

  • Du formår klar kommunikation både i skrift og tale

Vi tilbyder en udfordrende og afvekslende hverdag, hvor du kommer til at arbejde sammen med dygtige og engagerede kollegaer i et uhøjtideligt arbejdsmiljø. Det er en stilling, hvor du selv kan være med til at sætte dit præg på jobbet, gode ansættelsesvilkår, muligheder for faglig og personlig udvikling samt personalegoder som sundhedsforsikring, frokostordning mm.


Er du interesseret i stillingen, så send dit CV og andre relevante bilag til job@mazanti.dk. Vi afholder løbende samtaler og ansætter så snart, vi har fundet den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Økonomichef Anne Lindqvist på 3319 3725 eller aln@mazanti.dk

Om firmaet

Mazanti-Andersen er et større erhvervsretligt advokatvirksomhed med kontorer i København og Odense og godt 125 medarbejdere. Vi har en imødekommende, rar og fleksibel arbejdskultur præget af tillid og med en uformel tone.

Vi tilbyder et attraktivt arbejdsmiljø med dygtige kollegaer. Som økonomiassistent vil du primært blive knyttet til vores kontor i København, hvorfra du skal servicere firmaets 125 medarbejdere og partnere fordelt i København og Odense. Du vil blive en del af et økonomiteam på i alt fire, bestående af en økonomichef, to økonomiassistenter og en sagscontroller.

Find andre annoncer? Fandt du ikke det rigtige job? Søg igen.