FOR VORES KLIENT SARCIO APS SØGES MEDARBEJDER TIL BOGHOLDERI, EJENDOMSADMINISTRATION OG SEKRETÆROPGAVER M.M.

 

JOBBET OG DINE OPGAVER


Vi søger en alsidig og dygtig medarbejder til følgende opgaver     


  • bogføring, der udføres i programmet e-conomics.
  • ejendomsadministration, dog ikke lejeberegning og varsling. Der arbejdes i programmet Strato.
  • faktureringsopgaver, der bl.a. udføres i programmet Ordrestyring
  • sekretæropgaver af enhver slags herunder kontorets mail- og telefonkorrespondance.  
  • øvrige administrations- og kontoropgaver.

Det er hensigten, at du skal varetage virksomhedens samlede administration.


Stillingen tænkes besat med et ugentligt timetal på ca. 28, der evt. kan fordeles på 4 arbejdsdage. Stillingen kan dog evt. tilbydes på fuld tid. Arbejdet er et tilstedeværelsesjob, ikke et arbejde-hjemmefra-job. Tiltrædelse snarest muligt.



OPTIMALE FORUDSÆTNINGER HOS DIG


  • du har rutine og selvstændighed så du alene kan varetage bogholderiet.
  • du kender til elementær ejendomsadministration, men du skal ikke foretage lejeberegninger og varslinger.
  • du trives ved som sekretær ikke blot at styre din egen arbejdsdag, men også deltage i at styre chefens og resten af virksomhedens opgaver.
  • du udtrykker dig fuldkommen fejlfrit på dansk i skrift og tale, og du er også i stand til betjene kunder og forretningsforbindelser personligt, i telefon eller på mail på engelsk, og gerne andre sprog.
  • du er hurtig på tastaturet og i det hele taget en rutineret og effektiv bruger af computer og office-programmer som f.eks. Word, Excel og Outlook.
  • du er et udpræget ordensmenneske, for hvem orden i aftaler, computer og papirer er en selvfølge, og du har mod på at overtage kontoret, skønt det langt fra er ajourført eller i god orden ved din tiltrædelse.
  • du har kørekort.

SAMARBEJDET, KOLLEGERNE OG LIVET PÅ KONTORET


Da Sarcio Aps er en lille virksomhed, vil du ofte være alene på kontoret eller kun sammen med chefen. Hvis drømmen er et stort, summende fælleskontor, kimende telefoner og en kantine, hvor man møder alle dem fra de andre afdelinger, skal du endelig ikke bruge mere tid på denne annonce. En anden følge af, at virksomheden er lille, er, at hvert enkelt arbejdsområde, f.eks. bogholderi eller ejendomsadministration, ikke fylder en særlig stor del af arbejdsdagen. Derimod er der lidt i hver af mange forskellige arbejdskategorier.Efter flytning til nye lokaler, skal vi skabe et kontor, som bliver en god og behagelig daglig arbejdsplads. Hurtigst muligt derefter bliver det din opgave at hjemtage bogholderi og ejendomsadministration fra ekstern virksomhed.


Selv om du bliver alene om arbejdet på kontoret, er selskabets revisor altid klar til venlig hjælp.Der er mange funktioner og rutiner på kontoret, der ikke har fået den pleje og opmærksomhed, som de fortjener, så der vil også fra starten blive tale om oprydning og systematisering af praktiske og elektroniske forhold.


Gensidig respekt, humor, ærlighed og hjælpsomhed skal kendetegne samarbejdet på kontoret. Som altid vil der jo være opgaver, der skal løses nøjagtigt, som chefen forestiller sig, de bedst løses, men der vil være rig mulighed for at præge kontoret, arbejdet og virksomhedens ansigt udadtil. Du vil blive en vigtig person i dette.


FORVENTNINGER TIL DIG


Vi forventer, du ser de ikke eksisterende arbejdsrutiner, de mange opgaver, der for længst skulle have været løst, de mange spørgsmål, der ikke kan besvares med 'vi plejer', som en spændende udfordring og ikke som et irritationsmoment. Vi forventer, det vil interessere dig at samle trådene i en lille virksomhed og skabe et velordnet og veldrevet kontor, hvor kvalitet og omhyggelighed præger dit arbejde.


DU TILBYDES


Som det fremgår af ovenstående, tilbyder vi dig


  • et job, hvor du på mange områder selv kan planlægge og arbejde selvstændigt.
  • et meget varieret arbejde, da der indgår mange forskellige funktioner.
  • et arbejde med kontakt til mange inden- og udenlandske kunder, forretningsforbindelser og kolleger.
  • en arbejdsplads, hvor godt arbejde bliver værdsat.

ANSØGNING 


Jeg vil glæde mig til at modtage din ansøgning, som du bedes sende til jhj@sarcio.dk


Du er også være velkommen til at ringe. 

Om firmaet

VIRKSOMHEDEN 

Sarcio Aps er en mindre virksomhed, der bl.a. beskæftiger sig med udlejning af møblerede boliger til udenlandske firmaer samt administration for koncernforbundne selskaber. Kontoret er beliggende i Brønshøj, men flytter om kort tid. Ny adresse forventes at blive i Hellerup, Gentofte, Vanløse eller Rødovre. Virksomheden tæller i alt 5 medarbejdere og er en 100% ikke ryger virksomhed. 

Find andre annoncer? Fandt du ikke det rigtige job? Søg igen.