KVALITETSBEVIDST SEKRETÆR MED OVERBLIK, STÆRKE KOORDINERINGSEVNER OG GODT HUMØR (KØBENHAVN)

 

Er du grundig og struktureret og har flair for at styre administrative processer? Har du stærke skriftlige formidlingsevner og kan kombinere det med en serviceminded tilgang til opgaverne? Og kan du både holde hovedet koldt og smile i en travl hverdag? Så er du måske vores nye sekretær til Hortens afdeling for Fast Ejendom & Entreprise.

KOORDINERENDE OG ADMINISTRATIVE OPGAVER
Vi kan tilbyde dig et job med alsidige opgaver af både administrativ, kommunikativ og koordinerende karakter. De primære arbejdsopgaver vil være:


  • Kalenderstyring, møde- og rejsebooking
  • Korrekturlæsning og kvalitetssikring
  • Dokumentproduktion, versionsstyring, styring af dokumentprocesser samt printning og organisering af dokumenter
  • Fakturering
  • Udarbejdelse af præsentationer til klientmøder, seminarer og undervisning
  • Lettere sagsbehandling, oprettelse og arkivering af sager og postgennemgang

Du vil løbende have kontakt til klienter og samarbejdspartnere, hvorfor du skal have lyst til at sætte dig ind i afdelingens sager og klienter.

STORT OVERBLIK OG FLEKSIBILITET
Erfaring fra en lignende stilling er nødvendig. Høj kvalitet og grundighed i dit arbejde samt en serviceorienteret og positiv tilgang til dine opgaver og kollegaer er vigtige egenskaber, for at du kan varetage opgaverne optimalt og trives i jobbet.
Ligeledes er det vigtigt, at du befinder dig godt med stramme tidsfrister, og at du har et stort overblik og godt humør – også når det går stærkt.

Desuden forventer vi, at du har flair for IT - særligt PowerPoint, Word og Excel, men også gerne Navision og evt. Advo+.


FAGLIG UDVIKLING OG GODE ANSÆTTELSESVILKÅR
Vi tilbyder et spændende fuldtidsjob med gode arbejdsforhold i en af Danmarks største advokatvirksomheder, hvor især den gode atmosfære og den uformelle tone præger arbejdsmiljøet. Opstart er hurtigst muligt.


Ud over de daglige opgaver har du mulighed for at deltage i vores interne undervisning, hvor du får styrket både dine faglige og personlige kompetencer.

ANSØGNING
Send os din ansøgning og dit CV online via vores hjemmeside hurtigst muligt og senest den 10. juni 2019.


Vi opfordrer alle uanset køn, alder, handicap og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Om firmaet

Horten er en full-service advokatvirksomhed med over 60 års erfaring og 350 medarbejdere fordelt på tre adresser i Hellerup, Aarhus og Herning. Vi går til sagens kerne og bruger vores solide baggrund og mange tværgående ekspertområder til at skabe resultater for vores kunder – især i sektorer, der er præget af hastig udvikling og intensiv regulering.   

Find andre annoncer? Fandt du ikke det rigtige job? Søg igen.