• Del

BOGHOLDER/SEKRETÆR TIL SNARLIG TILTRÆDEN

 

Saxo advokater søger en bogholder/sekretær, da vores bogholder gennem mange år har valgt at gå på pension. Stillingen omfatter:


  • Daglig bogføring med klienttilsvar
  • Betaling af regninger m.v.
  • Indkøb
  • Lønbehandling
  • Fakturering
  • Fremsendelse af rykkermails vedrørende forfaldne fakturaer
  • Bankafstemning
  • Beregning og betaling moms
  • Beregning og betaling A-skat m.v.
  • Beregning og betaling af tinglysningsafgift
  • Klargøring af bilag til revisor

Det forventes, at 25% af arbejdstiden skal anvendes til disse arbejdsopgaver, mens den øvrige del af arbejdstiden skal anvendes til almindelig sagsbehandling som advokatsekretær. Den almindelige sagsbehandling vil omfatte alle sædvanlige opgaver for en advokatsekretær, herunder mails, styring af retssager og skrivning efter lydfiler. Det er hensigten, at bogholderen skal have ansvaret for den del af kontorets opgaver, der vedrører ejendomsadministration og bobehandling (dødsboer og konkursboer).


Arbejdstiden er 37 timer, der er placeret mandag – torsdag fra 8.00 – 16.00 og fredag 8.00 – 15.30. Tiltræden 1. april eller 1. maj 2019.


Saxo advokater tilbyder en stilling med en stor grad af selvstændighed med mulighed for faglig udvikling. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø med sociale arrangementer, ligesom vi lægger vægt på en god balance mellem arbejde og fritid.


Ansøgning med tilhørende CV skal mailes til ba@saxoadvokater.dk Såfremt du har spørgsmål, eller såfremt du ønsker at høre mere om jobbet, kan du kontakte advokat Bjarne Aarup på tlf. 7580 6050.

Om firmaet

Saxo advokater er et mindre advokatkontor, der rådgiver både private og virksomheder. Det gælder særligt inden for almindelig erhvervsret, fast ejendom samt familie- og arveret.

Læs mere på Saxo advokater.dk

Find andre annoncer? Fandt du ikke det rigtige job? Søg igen.