• Del

Dygtige bobehandlersekretærer inden for konkurs søges

 

Som en del af teamet vil du være med til at varetage konkursbehandlingen af alle typer af insolvente virksomheder og fysiske personer. Vores team har betydelig erfaring med konkursboer, hvor arbejdet med at afdække skjulte aktiver eller mulige omstødelses- og erstatningskrav er afgørende for, om der kan blive tale om udlodning til kreditorerne.


Hos Kammeradvokaten har vi fokus på at understøtte og forbedre juridiske processer ved at udvikle nye digitale værktøjer. I efteråret lancerede vi Konkursportalen.dk, hvor kreditorer kan følge konkursbehandlingen løbende i real time gennem hele konkursprocessen. Du skal derfor have lyst til at være en del af et advokatfirma med strategisk fokus på digitalisering og innovation.


Om stillingen


Arbejdsopgaverne omfatter f.eks. styring af elektronisk gældbog, udarbejdelse af udkast til redegørelser, udarbejdelse af udkast til boregnskaber og alle øvrige opgaver forbundet med selvstændig konkursbobehandling. Afhængig af dine interesser og kompetencer vil der være mulighed for selv at sætte præg på dine arbejdsopgaver.


Om dig


Det er essentielt, at du har erfaring inden for konkursbobehandling fra lignende stilling.


Vi lægger vægt på gensidig fleksibilitet og gode samarbejdsevner og forventer, at du er faglig dygtig, grundig, detaljeorienteret og har overblik - også når der er travlt. Du finder arbejdsglæde ved at arbejde struktureret, overholde deadlines og følge opgaverne helt til dørs. Du bevæger dig let rundt i Navokat, Word og Excel, har gode formuleringsevner samt skriver og taler et flydende og fejlfrit dansk.


Vi tilbyder


En arbejdsplads, hvor værdier som selvstændighed, tilgængelighed og høj faglighed vægtes højt. Vi er en arbejdsplads med en uformel kultur, der samtidig har ambitionerne og forretningen i fokus. Vi har et stimulerende tværfagligt miljø, dygtige kollegaer og et højt engagement.


Daglig arbejdstid: mandage – torsdage kl. 9.00-17.00 og fredage kl. 9.00-16.30 inkl. pauser. Der er mulighed for individuelt aftalte fleksible arbejdstider.


Herudover tilbyder vi


  • et afvekslende og udfordrende job i en virksomhed i rivende udvikling
  • et tæt samarbejde med dedikerede og kompetente kolleger
  • en attraktiv lønpakke inkl. pension og sundhedsforsikring.

Vil du vide mere


Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Christine Quitzau på chri@kammeradvokaten.dk.


Ansøgning


Lyder stillingen som noget for dig, så upload en motiveret ansøgning med CV inkl. dine opnåede resultater via linket i højre side. Vi indkalder løbende kandidater til samtale.


Vi glæder os til at høre fra dig.

Om firmaet

Over 650 medarbejdere gør Kammeradvokaten til et af landets største, private advokathuse med stor erfaring inden for både det offentlige og den private sektor. Vi ser det som vores opgave at forstå kundernes virkelighed, perspektivere den i forhold til regler og samfund og realisere potentialer på den mest originale og ordentlige måde.

Vi er en professionel og spændende arbejdsplads med en uformel omgangstone, hvor der er fokus på medarbejdernes trivsel og udvikling. Vi har travlt, men vi har det også sjovt sammen. Herudover tilbyder vi løn efter kvalifikationer og en god pensionsordning, aktive personaleforeninger og attraktive personalegoder.

Find andre annoncer? Fandt du ikke det rigtige job? Søg igen.