• Del

Ret&Råd Haderslev søger advokatsekretær med erfaring inden for fast ejendom (tinglysning) samt inkasso

 

Vi forventer af dig: 


Vi søger en erfaren advokatsekretær, særligt med erfaring inden for ejendomshandler (tinglysning) og inkasso pr. 1.1.2019 eller gerne hurtigst muligt, idet en af vores trofaste sekretærer pr. 1.1.2019 har valgt at gå på efterløn.


Vi rådgiver både privatpersoner samt erhvervsdrivende, og det er en forudsætning for at komme i betragtning til stillingen, at du har et højt fagligt niveau samt besidder gode samarbejdsevner, da du vil komme til at arbejde tæt sammen med kontorets tre advokater.


Det er ligeledes en klar fordel, hvis du er robust og formår at holde hovedet koldt i pressede situationer samt udviser fleksibilitet og initiativ i arbejdet som advokatsekretær på vort kontor.


Foruden dine faglige kvalifikationer, vægter vi et godt humør, en positiv indstilling og engagement meget højt.  


Dine arbejdsopgaver vil som udgangspunkt bestå i alsidige opgaver inden for ejendomshandler og inkasso, men du vil også skulle kunne håndtere typiske sekretæropgaver, såsom sagsbehandling, udarbejdelse af processkrifter mv.  


Vi tilbyder:


Et uformelt arbejdsmiljø hvor klienten altid er førsteprioritet, og hvor fokus er på at give den bedste rådgivning. Du vil have mulighed for at udvikle dig både personligt såvel som fagligt, og der vil derfor også være mulighed for løbende efteruddannelse.


Kontoret består af tre advokater, 2 sekretærer, en receptionist og én bogholder. Receptionisten og bogholderen arbejder begge på deltid.


Der er som udgangspunkt tale om en fuldtidsstilling, arbejdstiden er kl. 8.00 – 16.00, fredag til kl. 15.00, men vi er fleksible i forbindelse hermed.


Løn forhandles efter erfaring og kvalifikationer. Derudover har vi frugtordning samt sundhedsforsikring.


Du kan læse mere om os på www.ret-raad.dk/haderslev


Arbejdssted er: Ret&Råd Haderslev, Laurids Skaus Gade 14, 6100 Haderslev.


Ansøgning og kontakt:


Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakten advokat Claus Witt eller advokat Cathrine Bøhne på telefonnummer 73 20 20 00.

Om firmaet

Kontoret består af tre advokater, 2 sekretærer, en receptionist og én bogholder. Receptionisten og bogholderen arbejder begge på deltid.

 

Find andre annoncer? Fandt du ikke det rigtige job? Søg igen.